PÅ LANDET

2014-06-07 17:52:41
 
Huset på bilden känns så typiskt danskt på nått sätt! Att bo utanför stan är ibland trevligt för då kan man gå förbi sånna här fina hur. Igår tog jag en sån promenad hem efter att jag fixat viktiga saker. Eller det låter coolare om man säger att saker är viktiga...ellerhur? Hur som helst, efter ett yoga pass när jag kom hem (jag är yogafrälst, så härligt med yoga) så tog jag mitt vrålåk till cykel och cyklade i regnet till Netto. Tilläggas att säga så är detta ansiktsuttrycket mitt "Hjälp-jag-vet-inte-om-jag-har-enfågel-på-balkongen". Japp. Som Lars winnerbäck fint sjunger "I köpenhamn, vandrar jag lättare och lugn..", det stämmer, men inte om man har en fågel på balkongen.
 
Ha en skön långhelg!
FELICIA
Alla bilder är fotade av oss. Så ta dom inte utan att fråga! /Mira och Felicia


KOMMENTARER:

FIN HÄLSNING FRÅN: Sara
2014-06-09 23:49:04
Vilket fint hus :)
Svar: Visst! Och om finns lite överallt här :D
miraochfelicia.blogg.se
http://saraemilias.blo.gg

FIN HÄLSNING FRÅN: Matilda
2014-06-10 20:26:37
Åh vilket mysigt hus!
Svar: Ellerhur! :D
miraochfelicia.blogg.se
http://skogsrusset.se



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback