TILLÄGNAT FELICIA

2013-10-28 11:00:00
 
GrattisGrattisGrattis till Felicia, den ena halvan av denna blogg! I fjorton år har vi känt varandra, i nöd och i lust har vi stått sida vid sida. I uppgångar och nedgångar. I hetta och i köld.
Jag tror att jag pratar för alla när jag säger att hon är en superduperbra vän och en fantastisk komiker och en underbar livskamrat.... yeah you heard me.. 
Felicia! Du är solen i mitt mörker och mjölken i mitt kaffe, färgen i min regnbåge och hästen i min hage.
Vad skulle jag vara utan dig.
 
Så grattis på 20-års dagen! Pussar och kramar!
MIRA
Alla bilder är fotade av oss. Så ta dom inte utan att fråga! /Mira och Felicia


KOMMENTARER:



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0