ETT TVÅ TRE ALLA SKA MED

2014-04-09 11:13:00
 
Börjat lyssna på Daniel Adams-Rays förra skiva igen. Varje gång jag kommer på att det va ett tag sen jag lyssnade på den så inser jag hur bra den är. Svart, vitt och allt därimellan!
En annan sak som är intressant är att jag börjat testa ett nytt sätt tvätta håret. Nu när jag ändå klippte av håret en bra bit nyligen så kan jag lika gärna pröva en ny metod att tvätta håret. Håll i er: balsam först och sen shampoo. Sägs vara bättre. Vi får se.
Jag har även smakat vitt te. Och det är gott! Men framförallt nyttigare än alla andra tesorter.
 
FELICIA
 
Alla bilder är fotade av oss. Så ta dom inte utan att fråga! /Mira och Felicia


KOMMENTARER:

FIN HÄLSNING FRÅN: EMELIECATRINE
2014-04-12 10:47:12
Åh, men tack så mycket tjejer! =)
http://emeliecatrine.webblogg.se/



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback